Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Δώμα

Ανέκδοτη ηχογράφηση των Άνεμος σε στίχους της, δικής μας, Μαρίας Γκούφα! Πανάκριβο δώρο!....


ΑΝΕΚΔΟΤΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ!

Στίχοι: Μαρία Γκούφα
Μουσική: Άνεμος
Ερμηνεία: Άνεμος
Επιμέλεια video: Στιχο-Μυθία  

Το ταβάνι κοίταγα
το ταβάνι πέταξε
έσταξε

η σταγόνα κύλησε
στο κρεβάτι γύρισε
μύρισε

το βαζάκι άνθισε
στο τραπέζι κάθισε
κι άρχισε

να παντρεύεις στο κορμί μου
τη φωνή και την ψυχή μου
τη φωτιά και τον αέρα
βράδιασε με σένα η μέρα

Το μπαλκόνι κοίταγα
το μπαλκόνι πέταξε
έλαμψε

η φανέλα νότισε
το λουλούδι πότισε
ρώτησε

το αηδόνι σάστισε
την καρέκλα άφησε
κι άρχισε

να παντρεύεις στο κορμί μου
τη φωνή και την ψυχή μου
τη φωτιά και τον αέρα
βράδιασε με σένα η μέρα


2 σχόλια:

  1. Εχω πρόβλημα με τον ήχο μου! Ο στίχος όμως με την πρωτοτυπία που έχει μου άρεσε ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δώρο ακριβό!!!

    Ευχαριστώ την Μαρία και το συγκρότημα Άνεμος για την εμπιστοσύνη! Ελπίζω να κατάφερα να αποδώσω το συναίσθημα τπυ τραγουσιού!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή