Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

ΑΝ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ

Δυνατός, πανέμορφος ερωτικός στίχος!....

Αν δεν ήσουν δίπλα μου εσύ
Σαν ήλιος μου και σαν βροχή
Σε πέλαγος θα ήμουνα νησί
Κανένας που δεν το‘ χει δει

Αν δεν ήσουν δίπλα μου εσύ
Θα ήταν άδεια η ψυχή
Γυμνό κορμί σαν φυλακή
Μυαλό μικρό και τι να πει
                Ρ            
Μια φορά μονάχα είδα  μες τα μάτια σου και πήρα
δύναμη να ψάξω για να βρω
Ό,τι κρύβει η αγάπη και ας γίνουν όλα στάχτη
πήγαμε μαζί στον ουρανό
Κι ότι θέλει ας γίνει τώρα τα φιλιά σου ήταν δώρα
έφτασα μαζί σου στο θεό

Αν δεν ήσουν δίπλα μου εσύ
Να ζω κρυμμένος ως την αυγή
Δε θα ’χα ζήσει το πολύ
Θα είχα ήσυχη ζωή

Αν δεν ήσουν δίπλα μου εσύ
Σαν αγκαλιά από γυαλί
Δε θα ‘χα τώρα πια πληγή
Για να ζεσταίνει την ψυχή
 Ρ
Μια φορά μονάχα είδα  μες τα μάτια σου και πήρα
δύναμη να ψάξω για να βρω
Ό,τι κρύβει η αγάπη και ας γίνουν όλα στάχτη
πήγαμε μαζί στον ουρανό
Κι ότι θέλει ας γίνει τώρα τα φιλιά σου ήταν δώρα
έφτασα μαζί σου στο θεό
                Ρ
Όταν ήσουν δίπλα μου εσύ
Θάνατός μου ήσουν και ζωή
Θάνατός μου ήσουν και ζωή


Βαγγέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου