Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Ο Δρακουμέλ μου

Κι εγώ ματαίως σε περιμένω της αθωότης μου φονιά…

Μη με κοιτάζεις Δρακουμέλ μου
Πείτε του κάτι ρε παιδιά
Είμαι μια μπλε, μικρή Στρουμφίτα
Δεν του χορταίνω την κοιλιά

Μ’ ένα ιπτάμενο χαλάκι
Δεν με γελάς μικρέ Αλαντίν
Πάρε το τζίνι σου και δρόμο
Δεν με βαφτίσανε Τζασμίν

Ο μαύρος λύκος στο σκοτάδι
Μαύρη μου στήνει παγανιά
Δεν βρήκε Κοκκινοσκουφίτσα
Και πάλι εμένα κυνηγά

Τέρας φριχτό στον άδειο Πύργο
Η Ωραία σου δεν είμαι εγώ
Για ποια με πέρασες αλήτη
Βγαλ’ τα αυτά απ’ το μυαλό


Κανείς κι απόψε στο κυνήγι
Δεν θα με πάρει στα στενά
Κι εγώ ματαίως σε περιμένω
Της αθωότης μου φονιά…



Άντα Μίχου - Παπαστέ 

3 σχόλια:

  1. Γιώργο μου, καλησπέρα!!!
    Πολύ όμορφο φίλε μου. Ούτε παραγγελία να το έκανα.

    Μ’ ένα ιπτάμενο χαλάκι
    Δεν με γελάς μικρέ Αλαντίν
    Πάρε το τζίνι σου και δρόμο
    Δεν με βαφτίσανε Τζασμίν
    :)

    Μπορώ να το κάνω share στο fb?
    Καλό απόγευμα να έχετε και μια ακόμα πιο όμορφη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δήμητρα! Βεβαίως και μπορείς να το κάνεις - κι εγώ το έκανα εξ 'αλλου!...

      Καλή εβδομάδα!

      :)

      Διαγραφή