Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Σαράβαλο

Ακυκλοφόρητο τραγούδι του  Γιάννη Αγγελάκα! Όσοι τον έχουμε δει να το ερμηνεύει live μιλάμε για... εμπειρία!...


Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας
Μουσική: Γιάννης Αγγελάκας
Ερμηνεία: Αγγελάκας 3

Ποιος σκάει ο κόσμος κι αν χαλάει
αυτή η βρωμοάνοιξη σαν σβούρα με γυρνάει
κι η καρδιά μου σα σαράβαλο σε κατηφόρα πάει

Άντε ας πάει ψηλά ετούτη η ζήση
μοσχοβολάει η ανάσα της μπαρούτι και χασίσι
κι η καρδιά μου σα σαράβαλο που ορμά να τη φιλήσει

Ποιος κλαίει μέσα μου και μου λέει
ξύπνα δεν είναι όνειρο το χιόνι που μας καίει
η φτώχεια είναι πιο φρόνιμη αν νιώθει ότι φταίει

Ποιος σκάει ο κόσμος που το πάει
αυτή η βρωμοάνοιξη με σκίζει με μεθάει
κι η καρδιά μου σα σαράβαλο στ'αστέρια ξεφυσάει

Πού θα πάει, πού θα πάει τούτη η ρόδα που κολλάει
κι όλο στην αρχή γυρνάει
πού θα πάει θα ξεκολλήσει
κι ο κόσμος σα σαράβαλο γι'αλλού θα ροβολήσει

Πού θα πάει, πού θα πάει τούτη η νύχτα που κρατάει
και δε λέει να τελειώσει
πού θα πάει θα ξημερώσει
κι η καρδιά μου σα σαράβαλο όλους σας θ'ανταμώσει

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλό τραγούδι! Το να βλέπεις τον Γιάννη Αγγελάκα πάνω στην σκηνή πραγματικά είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία! Θυμάμαι το 1992 είχα την τύχη να τον δω σε ένα club στην Αριδαία τότε που ήταν με το συγκρότημα "Τρύπες"! Αξέχαστη βραδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε περίπου τον είχα πρωτοδεί κι εγώ... Ακολούθησαν πολλές φορές - με τις Τρύπες, με τον Θανάση, με τους Επισκέπτες, με τον Βελιώτη... Τελευταία φορά πριν λίγες ημέρες στο Φεστιβάλ της Βαρβάρας απ' όπου και το δεύτερο βιντεάκι!
      Κι αν έχει αλλάξει (και συνεχίζει να αλλάζει κάθε φορά) πολλά στον ήχο του, ένα πράγμα δεν αλλάζει: ο άνθρωπος είναι η επιτομή του rock! Πραγματικά αδάμαστος!

      Διαγραφή