Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Δυο παλτά

Που λες, θα πάρω ένα καρφί κι έτσι ψαχτά με την αφή θα το καρφώσω...

Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Άλλες ερμηνείες: Χρήστος Στέργιογλου


Που λες φορούσα δυο παλτά
τόνα καλά τ' άλλο ριχτά
τα δυο συγχρόνως.

Και περπατούσα στο βοριά
μονάχος, δίχως σιγουριά
γιατί έχει τίμημα βαρύ
του πόθου ο χρόνος
τα δυο συγχρόνως.

Όταν το χιόνι είναι πολύ
με δυο παλτά δεν είν' τρελοί
όσοι γυρνάνε.

Μα σα θα 'ρθει καλοκαιριά
τα ρούχα ετούτα είναι βαριά
σου μοιάζει η τύχη ανηφοριά
κι άστα να πάνε
τα δυο συγχρόνως.

Που λες, θα πάρω ένα καρφί
κι έτσι ψαχτά με την αφή
θα το καρφώσω.

Μιας κι έτσι κάνουν οι σοφοί
που αναζητούν την κορυφή
τα δυο μου ανθρώπινα παλτά
να του φορτώσω
για να γλιτώσω.


Δισκογραφία:
Άλκηστις Πρωτοψάλτη - Ανθρώπων έργα (1993)

6 σχόλια:

  1. Γεια σου Γιώργο!

    Μια και είδα "περί παλτά" άσμα.... είπα να σου αφιερώσω κι εγώ ένα που αρμόζει ~ εξάλλου θα έχουμε χειμώνα μπροστά μας σύντομα....

    Το ίδιο παλτό ακόμα φορώ
    σαν στάχτη σαν χώμα το γκρίζο του χρώμα
    το ίδιο παλτόακόμα φορώ
    τριμμένοι αγκώνες πικροί μου χειμώνες

    Το ίδιο παλτό ακόμα φορώ
    της μέρας τη σκόνη της νύχτας το χιόνι
    το ίδιο παλτό ακόμα φορώ
    ραφές ξηλωμένες αγάπες χαμένες

    Όλοι μου λένε να το πετάξω
    να πάρω άλλο ζωή ν' αλλάξω
    όλοι μου λένε μα εγώ σωπαίνω
    μες στο παλτό μου αργοπεθαίνω

    Την καλησπέρα μου, όμορφο Σαββατόβραδο να 'χεις..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν συνεργάζονται η Λίνα Νικολακοπούλου, ο Σταμάτης Κραουνάκης και η Άλκηστις Πρωτοψάλτη, τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί να μην είναι υπέροχο! Πανέμορφο τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε που μεγαλουργούσαν! Το Ανθρώπων Έργα είναι νομίζω ένας από τους σημαντικότερους δίσκους της δεκαετίας του '90.

      Διαγραφή