Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Σταυρός της Ελευθερίας

                         Ένας Σταυρός είναι η Αγάπη....
Photo: Οταν άρχισα να πρωτο πλέκω..

Μαύρη Κλωστή κι άσπρη Κλωστή,μπόλιασα κι έπλεξα τζι..
Κι αιτία είναι μια ψυχή,που υμνόγω στό όνομα τζη..

Ασπρόμαυρος είν'ο Σταυρός μ' άθρωπος δεν κατέχει..

Πως κάθε χρώμα απάνω ντου,το νόημα ντου έχει...

Το άσπρο είναι τση χαράς..Το μαύρο είν' τση λύπης..

Να χαίρομαι όντε θα σε δω κι ας κλαίω οντέ θα λύπεις..'

Εναν Ασπρόμαυρο Σταυρό,έπλεξα στο όνομα σου..

Τ' άσπρο σαν είμαι δίπλα σου,μαύρο οντέ ζώ μακρύα σου...

Μα αν 'ερθεις ΄φως μου μια βραδιά,μέσα στην Αγκαλιά μου..

θα γίνει ολάσπρος ο Σταυρός, 'πο την πολύ χαρά μου..

Μα ανέ χαθείς και τ'ονειρο,μου σβήσεις το μεγάλο..

Θα πλέξω Ολόμαυρο Σταυρό Μπέτη μου να Βάλω.. 


Μανώλης Καλέργης Μπραγκάρος


Αυτό το κοπέλι, το Μανώλη, τον είχα μαθητή μου στην Κρήτη.... Από το θρανίο ίσαμε τώρα η εξέλιξή του με κάνει να νιώθω περήφανος που ήμουνα δάσκαλός του! Μαντινάδες του έχω φιλοξενήσει αρκετές φορές εδώ και δεν θα σταματήσω ποτέ να του ανοίγω την πόρτα! Εξ άλλου δε νιώθω ότι του κάμω χάρη - μάλλον αυτός μου κάνει την τιμή να μου τις εμπιστεύεται! Αφορμή γι' αυτή την ανάρτηση, είναι που έρχεται στην Αθήνα για δυο μέρες (σήμερα Παρασκευή και αύριο Σάββατο) στον ΑΜΠΑΚΑ στο Γκάζι, παίζοντας με την παρέα ενός από τους καλύτερους τραγουδιστές της Κρήτης σήμερα, του Αχιλλέα Δραμουντάνη! Όσοι σας αρέσει η καλή κρητική μουσική κι η ρακή, αντέστε ν' ανταμώσουμε!....



 

2 σχόλια:

  1. Πανέμορφοι στίχοι, καθώς και το βιντεοκλίπ.

    Κρίμα που βρίσκομαι χίλια μύρια κύματα μακριά και δεν μπορώ να να το απολαύσω από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου κοπέλι μου! Να 'σαι πάντα οπως σε θυμούμαι: ρομαντικός κι ευαίσθητος! Και να μας έχει ο Θιος γερούς να ξανασμίξομε αντάμα! Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που σε ματάδα!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή