Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Όταν Αλλάξει Ο Καιρός

Εκείνες οι Κυριακές, ήταν παλίρροιες της σελήνης σου... Καλωσορίζουμε το Μιχάλη, έναν εξαιρετικό νέο δημιουργό!....
 Στην Κωνσταντίνα

Εκείνα τα δειλινά ήταν συνέπεια της έλξης σου.
Κι εκείνο το φεγγάρι του Απρίλη
ήταν καράβι που ’χα αφήσει
ν’ αρμενίζει μες στις λέξεις σου
σαν άλλαζε ο καιρός, να μου τις στείλει.

Εκείνες οι Κυριακές, ήταν παλίρροιες της σελήνης σου.
Κι εκείνο το αστέρι που κοιτούσες
ήταν η μόνη μου ευχή,
κι είχε πιαστεί μες στη σαγήνη σου,
σαν άλλαζε ο καιρός, να μ’ αγαπούσες.

Ετούτες οι στιγμές, είναι συνέπεια των ονείρων μου.
Και τώρα που μπορώ να σ’ αγκαλιάσω,
τα δυο μου χέρια θα κλειδώσω
γύρω από σένα, να δεθώ,
όταν αλλάξει ο καιρός, να μη σε χάσω.


Μιχάλης Ανδρέου

4 σχόλια:

  1. όμορφη γραφή!
    καλώς τον δέχτηκες, παρεούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο, σ' ευχαριστώ ΠΟΛΥ Για ΟΛΑ!
    Να 'σαι καλά!

    Μιχάλης Ανδρέου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική γραφή Μιχάλη!! Ξέρω ότι η συνεργασία μας θα έχει και συνέχεια!

    Καλώς μας ήρθες!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή