Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Θα κάνω τα πάντα

Nέος στιχουργός στην παρέα - αποφασισμένος για όλα! Γεράσιμε καλώς όρισες!....


Θα σου χτίσω πυραμίδα σαν πιστός σου Φαραώ,
θα εφεύρω την πυξίδα που θα δείχνει στο γιαλό,
στο γιαλό του έρωτά σου, έρχομαι σαν πειρατής,
σαν κοιτώ την μπλε ματιά σου, γίνομαι ένας ποιητής.

Χτίζω διαμαντένια κάστρα στην ωραία μας φωλιά,
κάνω προσευχές στ’ άστρα να σε φέρουνε κοντά.
Πνέω σαν οξύς Βαρδάρης, τ’ όχυρό σου αναιρώ,
έρωτά μου θα ρεφάρεις, έχουμε κοινό σκοπό.

Tην καρδιά σου για να κλέψω, ουρανό και Γη κινώ,
τα φιλιά σου θα ληστέψω και μ’ αυτά θα ξεδιψώ,
η αφή σου σαν το μάννα, έχει γεύση αλμυρή,
η φωνή σου σαν καμπάνα, μου θυμίζει μια γιορτή.

Πέφτω πάνω σου σαν ήλιος και ζεσταίνω το κορμί,
είμαι σύντροφος και φίλος για την δύσκολη στιγμή.
Έφραξα τον ποταμό σου να σε πίνω μόνο ‘γω,
είμαι άνθρωπος δικός σου και πολύ σε αγαπώ.

Γίνομαι γλυκός σα μέλι για να σ’ έχω αγκαλιά,
σαν κηφήνας σε κυψέλη σου προσφέρω συντροφιά,
όαση στην έρημό σου, σαν ομπρέλα στη βροχή,
θα ‘μαι πάντα στο πλευρό σου, μα και βράδυ και πρωί.

Tην καρδιά σου για να κλέψω, ουρανό και Γη κινώ,
τα φιλιά σου θα ληστέψω και μ’ αυτά θα ξεδιψώ,
η αφή σου σαν το μάννα, έχει γεύση αλμυρή,
η φωνή σου σαν καμπάνα, μου θυμίζει μια γιορτή.


Γεράσιμος Μοσχόπουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου