Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Θάλασσα γυαλί

Το αίμα σου να τρέξει,τα χείλη μας να βρέξει....

Στίχοι: Μιχάλης Κουμπιός
Μουσική: Μιχάλης Νικολούδης
Ερμηνεία: Αναστασία Μουτσάτσου // Γιάννης Χαρούλης

Μέσα μου έρημα βουνά
κι εσύ δεν είσαι πουθενά
και γω μες στο σκοτάδι
θα ρίξω παραγάδι
χρυσό αγκίστρι να πιαστείς,
να τρυπηθείς, να πληγωθείς,
το αίμα σου να τρέξει,
τα χείλη μας να βρέξει.

Να `ταν η θάλασσα γυαλί και το γυαλί καθρέφτης
να σ΄ έβλεπα πουλάκι μου, σε τι αγκάλες πέφτεις...

Πέρασαν έξι Κυριακές
μαύρες, θλιμμένες και κακές
και είσαι μακριά μου
βάστα γερά καρδιά μου
Οι μέρες μας προδώσανε
κι εμείς δεν ανταμώσαμε.
Ελα γλυκιά μου ελπίδα,
σου έστησα παγίδα.

Να `ταν η θάλασσα γυαλί και το γυαλί καθρέφτης
να σ΄ έβλεπα πουλάκι μου, σε τι αγκάλες πέφτεις...

Δισκογραφία:
Magenta - 2005
Νύχτα στο Αιγαίο - 2006

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου