Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Στον Κήπο της Γεσθημανή



Tι με κοιτάς...;  Tα χείλη μου έχουν λιώσει…
 

Χωρίς νερό είναι τώρα τα φιλιά σου
κι εγώ που χθες ορκίστηκα να βρω
σε σένα Αγάπη, Σμύρνα και Χρυσό
αρκούμαι τώρα πια στα δανεικά σου

Στον Κήπο της Γεσθημανή
για το στερνό σου ήρθα φιλί
-  τι με κοιτάς..;  τα χείλη μου έχουν λιώσει…-
μ’ έναν παράξενο στρατό
από μικρά, δικά σου εγώ
που χρόνια τώρα  μ’ έχουνε στοιχειώσει...

Κι η Άνοιξη θυμώνει την καρδιά μου
που πάντα θέλει.. που ζητάει πολλά..
μετράω τώρα στην ψυχή κεριά
εκεί που εσύ είχες ράψει τα φτερά μου..

Στον Κήπο της Γεσθημανή
για το στερνό σου ήρθα φιλί
-  μη με κοιτάς… τα χείλη μου έχουν λιώσει…-
μ’ έναν παράξενο στρατό
από μικρά, δικά σου εγώ
που χρόνια τώρα  μ’ έχουνε στοιχειώσει...

 Γιώργος Γκρίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου