Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΠΟΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ



Ταξίδι φεύγω με το σάπιο μου καράβι, θα κυνηγώ την ουτοπία...

Χωρίς πυξίδα,
κάποτε έλεγες τον άνεμο πατρίδα
και το ταξίδι το δικό μου δεν σ` αρέσει,
όμως δεν πρόκειται να γίνω δικαστής σου,
δεν παίρνω θέση,
σ` ένα κουτί έχεις χωρέσει
κι έχει χλωμιάσει το κορμί σου...
...ποτέ μαζί σου!

Με τρύπιο χάρτη
και ένα άγριο, παλιόκαιρο αντάρτη,
στις μηχανές μου είναι κομμένοι οι ιμάντες
κι εσύ παλεύεις μια κρυμμένη ενοχή σου,
λάθος αβάντες,
χωρίς μετρήσεις στους εξάντες,
δεν θα `μ` εγώ η εμμονή σου...
...ποτέ μαζί σου!

Αύριο βράδυ,
ταξίδι φεύγω με το σάπιο μου καράβι,
λιώνεις σε μια εκ γενετής μονοχρωμία
να σου χαρίζομαι και να `μαι οφειλή σου,
χωρίς αιτία,
θα κυνηγώ την ουτοπία
και δεν μ` αγγίζ` η απειλή σου...
...ποτέ μαζί σου!

Μεταξία Δρογώση

1 σχόλιο: