Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Σε ερωτεύθηκα

Ένοχοι είναι εκείνοι που πούλησαν την ψυχή τους για τα τριάντα αργύρια της προδοσίας...

Δεν πειράζει αγαπημένη μου.
Όταν σε γνώρισα ήσουν πόρνη
Εγώ όμως σε αγάπησα σαν Παναγιά.
Ερωτεύθηκα τα μεγάλα
μαύρα μάτια σου.
Την ανάσα σου, κι όλο σου το είναι.
Μην ντρέπεσαι και μη φοβάσαι
αγαπημένη μου.

Δεν έχουμε λόγους να κρυβόμαστε
κάτω από τη γη.
Φτάνει που μαζί αγαπιόμαστε.
Και αποφασίσαμε με όρκο
αιώνιο να μοιραστούμε
τη ζωή μας.
Σε μια δύσκολη σου στιγμή
πούλησες το κορμί σου.

Συγχωρεμένη.
"Ουδείς αναμάρτητος"καλή μου.
Ένοχοι είναι εκείνοι

που πούλησαντην ψυχή τους
για τα τριάντα
αργύρια της προδοσίας.

Αγαπώ τη καθάρια ψυχή
σου αγαπημένη μου.
Μην κλαις,
Μην δακρύζεις μη βρέχεις
το μαξιλάρι σου τη νύκτα
με δάκρυα ευγνωμοσύνης.
Αγάπη έχω για σένα στη καρδιά.
Μικρή μου ραγισμένη λυγαριά.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου