Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Περιπλανιέμαι

Είμαι χαμένος σε άλλη γη...
 
Είμαι ταξιδιώτης που ναυάγησε
χάθηκε στο χρόνο μέσα ράγισε
πίστεψε σε λόγια που του τάξανε
μα ήταν όλα ψεύτικα... ξεβάψανε.

Και η ώρα περνάει και δεν ξέρω που πάει
είμαι χαμένος σε άλλη γη,
περιπλανιέμαι, περιπλανιέμαι, περιπλανιέμαι,
και όπου βγει!
περιπλανιέμαι και όπου βγει
πήρε όλο μου το είναι και το δάκρυ μάτωσε
πήρε της καρδιάς το χτύπο και μετά την πάτησε
κοίτα πως με κατάντησε.

Σε ξένα μέρη σ' άγνωστα μονοπάτια
με μαύρους κύκλους στα μάτια

περιπλανιέμαι, περιπλανιέμαι, περιπλανιέμαι,
και όπου βγει!
περιπλανιέμαι και όπου βγει
είμαι χαμένος σε άλλη γη,

περιπλανιέμαι, περιπλανιέμαι, περιπλανιέμαι,
και όπου βγει!

Είμαι σε δίνη σ' ένα κενό,
απ' το σκοτάδι πως να κρυφτώ
μου λείπεις το βλέπω σε χάνω,
μα είμαι μόνος τι να κάνω...

περιπλανιέμαι..... περιπλανιέμαι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου