Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Αποτυπώματα


Αλλά αφήσαμε σημάδια, βαθιά σημάδια...
 

Μέσα στους δρόμους του μυαλού μου συνέχεια ταξιδεύεις…
Τι είναι αυτό που αναζητάς ποτέ μου δεν κατάλαβα…
Έχεις αρχίσει το σεργιάνι καιρό τώρα .
Προσπαθείς να ανακαλύψεις κάθε τι που κρύβεται στις σκέψεις μου
Δεν θα ήταν πιο εύκολο να με ρωτήσεις ;
Να σου δώσω οδηγίες…
Να σου απλώσω το χέρι μου και να ταξιδέψουμε μαζί σε αυτή σου την αναζήτηση..
Μήπως εγώ νομίζεις δεν έχω χαθεί ..
Το μίτο ψάχνω να επιστρέψω,
να βγω από αυτόν τον λαβύρινθο.
Έχω ένα κοχύλι για πυξίδα ξέρεις, από τις βόλτες μας στη παραλία..
Προσπαθώ να ακούσω τη θάλασσα να δω τον ορίζοντα -αν υπάρχει...
Μου είπανε ότι είναι δημιούργημα του μυαλού και αυτός
Αλλά αφήσαμε σημάδια στην αμμουδιά, βαθιά σημάδια.
Εκεί είναι ακόμα, σε αυτά θέλω να περπατήσω….
Εμείς τα πλάσαμε, όχι ο νους μας..
Ρώτησέ με λοιπόν θα σου δώσω απόκριση


 Αλκμήνη Κομνηνού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου