Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Τα Μονοπάτια μου

Μήπως γελάς όταν θυμάσαι..;
 
 
Που να τα δω τα μάτια σου
που τα 'χω χάσει χρόνια
μέσα στα σύννεφα του χθες
και σε θολά σεντόνια

Που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
με ποιον κοιμάσαι και ποιον φοβάσαι
που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
άραγε τώρα να με θυμάσαι

Πόσο σε θέλω μάτια μου
μα πως να σου μιλήσω
ψάχνω στα μονοπάτια μου
μα εσένα δεν σε βρίσκω

Που να 'σαι αγάπη μου, που να 'σαι
ποιον αγαπάς και ποιον φοβάσαι
που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
μήπως γελάς όταν θυμάσαι

Που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
με ποιον κοιμάσαι και ποιον φοβάσαι
που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
άραγε τώρα να με θυμάσαι

Ήπια τ'αθάνατο νερό
απ'την πηγή της λήθης
κι όλο και περισσότερο
αρχίζεις να μου λείπεις

Που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
ποιον αγαπάς και ποιον φοβάσαι
που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
μήπως λυπάσαι όταν θυμάσαι

Που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
με ποιον κοιμάσαι και ποιον φοβάσαι
που να 'σαι αγάπη μου , που να 'σαι
άραγε τώρα να με θυμάσαι
 
 
Πάρης Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου