Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Το μυστικό

Πες μου κι εγώ που στέκομαι στον ίδιο βράχο αιώνες πως δε με πήρε η θύελλα στ' αγνώστου τους κυκλώνες...

Στίχοι: Μαρία Μουτσάκη
Μουσική: Νίκος Μαστοράκης
Ερμηνεία: Μαρίνα Δακανάλη

Πες μου πώς τρέφει η θάλασσα
με ελπίδες τ'ακρογιάλι
Στέλνει με κύματα φιλιά
κι ύστερα φεύγει πάλι

Πες μου πως νιώθει ο πλάτανος
μες στου κισσού τα χάδια
Να χαίρεται τ'αγκάλιασμα
ή κλαίει κρυφά τα βράδια

Πες μου το ρόδο τί ήθελε
μ' αγκάθια να φυτρώσει
Πως να τη νιώσει τη χαρά
διαβάτη αν δε ματώσει

Πες μου κι εγώ που στέκομαι
στον ίδιο βράχο αιώνες
πως δε με πήρε η θύελλα
στ' αγνώστου τους κυκλώνες

Θα ναι στης Στύγας τα νερά
που βούτηξα ως τη φτέρνα
Μα τώρα, πες, το μυστικό
ποιός να σου το 'πε εσένα;


Δισκογραφία:
Μαρίνα Δακανάλη - Κύρβα (2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου