Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Η καρφίτσα

Άμα ξεραθεί η γη απ' το δάκρυ μου θα βγει ποταμός για να με φέρει πιο κοντά σου...

Στίχοι: Πόλυς Κυριάκου
Μουσική: Σταύρος Σιόλας

Ερμηνεία: Ελένη Τσαλιγοπούλου

Μια καρφίτσα ασημένια που μου χάρισες
Μου τρυπάει τις ελπίδες μου συχνά
Όταν λείπεις και χορεύεις μ' άλλες μάγισσες
Μέρα νύχτα με πληγώνει πιο βαθειά

Μια καρφίτσα της καρδιάς
Mού ' πες πια δε μ' αγαπάς
Μια καρφίτσα βρήκες για να με τρυπάς
Μα γνωρίζω τις χαράδρες του έρωτά σου
Άμα ξεραθεί η γη
Απ' το δάκρυ μου θα βγει
Ποταμός για να με φέρει πιο κοντά σου

Μια καρφίτσα μ' ένα βέλος κι έναν άγγελο
Γαντζωμένη στο καινούριο μου παλτό
Σαν ασπίδα που τα βάζει με τον άνεμο
Ξεκουμπώνει μα με πείσμα την κρατώ

Μια καρφίτσα της καρδιάς
Mου' πες πια δε μ' αγαπάς
Μια καρφίτσα βρήκες για να με τρυπάς
Μα γνωρίζω τις χαράδρες του έρωτά σου
Άμα ξεραθεί η γη
Απ' το δάκρυ μου θα βγει
Ποταμός για να με φέρει πιο κοντά σου 



Δισκογραφία:
Σταύρος Σιόλας  - Διόδια (2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου