Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Μια Παρασκευή

Ξανά εδώ μόνος μα πάγωσε ο χρόνος...

Στίχοι: Μεταξία Δρογώση
Μουσική: Κώστας Αλεξίου

Ερμηνεία: Κώστας Αλεξίου
Ενορχήστρωση: Κ.Αλεξίου & οι 3 Άσοι (Γ.Παπουτσής, Π.Κρεμυζάκης, Σ.Πασχάλης)


Δευτέρα μια σφαίρα
μου δίνεις αέρα
να πάω παραπέρα
γλυκιά μου μορφή.

Μια Τρίτη στην Κρήτη
μαζί σου στο σπίτι
κλειστός ο φεγγίτης
Σε θέλω πολύ...

Τετάρτη στη Σπάρτη
με έρωτα αντάρτη
στα κρύα του Μάρτη
Μ` αφήνεις εκεί...

Μια Πέμπτη ξεπέφτεις
και λες είμαι κλέφτης
το βλέμμα σου στρέφεις
μ` ανοίγεις πληγή.

Παρασκευή με χρέωσες
Την αγάπη μας ματαίωσες
Το αντίο αποθέωσες
Με σκληρή σκηνή.

Σαββάτο στον πάτο
στο Μαύρο το Γάτο
δεν πάει παρακάτω
Μου λείπεις πολύ...

Ξανά εδώ μόνος
μα πάγωσε ο χρόνος
Παρέα μου ο πόνος
Μια γκρι Κυριακή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου