Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Ευγνωμοσύνη

Έχω σε όλους και σε όλα εμπιστοσύνη, σ'αυτούς που κυβερνάνε τη ζωή μου, σ'αυτούς που προστατεύουν τη ψυχή μου...


Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας
Μουσική: Γιάννης Αγγελάκας
Ερμηνεία: Γιάννης Αγγελάκας

Ξυπνάω σαν παιδί μες στη χαρά
κι έχω σε όλους και σε όλα εμπιστοσύνη
κι η μέρα μου κυλάει απαλά
και το χαμόγελο απ'τα χείλη μου δεν σβήνει

Ότι κι αν γίνει,ότι κι αν γίνει
μ'ένα χαπάκι τόσο δα
ξαναγεμίζει η καρδιά μου καλοσύνη
Ευγνωμοσύνη γιατρέ μου,ευγνωμοσύνη

Έχω σε όλους και σε όλα εμπιστοσύνη
έχω σε 'σένα και σε ΄μένα εμπιστοσύνη
σ'αυτούς που κυβερνάνε τη ζωή μου
σ'αυτούς που προστατεύουν τη ψυχή μου

Έχω σε όλους και σε όλα, μα σε όλα εμπιστοσύνη
ότι κι αν γίνει,ότι κι αν γίνει
μ'ένα χαπάκι τόσο δα
ξαναγεμίζει η καρδιά μου καλοσύνη
Ευγνωμοσύνη γιατρέ μου,ευγνωμοσύνη

Απο το νέο δίσκο-βιβλίο του Γιάννη Αγγελάκα "Η γελαστή ανηφόρα" (2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου