Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Αϋπνία

Γιατί θόρυβο θέλω να κάνω και όχι κακό...


Εχω γνωρισει μια ιδιαιτερη κυρια,
Που με επισκεπτεται κρυφα καθε βραδυ,
Αγκαλια με παιρνει και μου χαριζει χαδι,
Το ονομα της παραξενο,τη λενε Αϋπνια...

Μαζί της αγναντευω τον ξαστερο ουρανό
Γυρω μας σμηνος από μαυρα περιστερια
Το χερι μου οδηγει πανω στ΄αστερια
Μαζί σχεδιαζουμε μια καρδια από χρυσό

Μου σκουπιζει τον ιδρωτα, μου αναβει τσιγαρο,
Τη Σελήνη μου δειχνει, της Γης το φάρο,
Για το Διγενη μου λεει που τα βαζει με το Χαρο,
Και πως οτι εξομολογηθηκα πρεπει πισω να παρω

Οταν Εκεινη μου λειπει πολύ, μου βαζει κρασί,
Οταν Εκεινη μου λειπει παραφορα, πιστόλι μου δινει με ασφαιρα,
Γιατι θορυβο θελω να κανω και οχι κακο,
Τα περιστερια το ξερουν, δε φευγουν απο εδω

Κωνσταντίνος Βένδρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου