Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Σάμπα Από Σπίτι

Πως να ξυπνήσεις μ' όλ' αυτά, με τα κομμένα τα λεφτά και της ανάπτυξης τα πλάνα;

Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Δάφνη Αλεξανδρή
Ερμηνεία: Αργυρώ Καπαρού

Απόψε η νύχτα θα στο πει
Και των ματιών μου η αστραπή
Γι' αυτό απ' την πολυθρόνα σήκω

Δεν είμαι άλλη, ειμ' αυτή
Που σ' έχει πάλι ερωτευτεί
Και χόρεψε με για να σου ανήκω

Τρύπανε τ' άστρα τη σκεπή
Τα νέα δήθεν τα `χουν πει
Και μου γυρνάει γλυκά το σπίτι

Δυο μαργαρίτες έχω πιεί
Τα μέσα αγιάζουν οι σκοποί
Χορεύει ο έρωτας στον πλανήτη

Δε θα μου γλιτώσει απόψε η νύχτα
Θα μείνει θέλει δε θέλει
Μέχρι να χαράξει "καληνύχτα"
Κανένας δε θα πει

Πες πως βρεθήκαμε σε μπαρ
Σε μια σκηνή του Αλμοδοβάρ
Κι είν' όλα γύρω ηλεκτρισμένα

Και κοιταζόμαστε προφίλ
Που κάποια samba απ' τη Μπραζίλ
Κολλάει τα νεύρα μας τα σπασμένα

Δε θα μας γλιτώσει απόψε η νύχτα
Θα μείνει θέλει δε θέλει
Μέχρι να χαράξει "καληνύχτα"
Κανένας δε θα πει

Πως να ξυπνήσεις μ' όλ' αυτά
Με τα κομμένα τα λεφτά
Και της ανάπτυξης τα πλάνα

Τι νομοσχέδια είν' αυτά
Να μας ψεκάσουνε κλεφτά
Κάτι μυστήρια αεροπλάνα

Δίσκος:
Αργυρώ Καπαρού - Χειρολαβές (2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου