Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Purgatorio gypsy

Άλογα περνούν ποιος τα σταματά κι έχουν στις οπλές όνειρα που λες...


Στίχοι: Δημήτρης Αποστολάκης
Μουσική: Δημήτρης Αποστολάκης
Τραγούδι: Μαρία Κώτη, Δημήτρης Ζαχαριουδάκης (Χαΐνηδες)

Σπίθες οι ματιές
Θε μου σιδερά
με το φυσερό
κάψε το χορό.

Στάχυα θημωνιές
μέσα εσύ κι εγώ
ήλιε βασιλιά
πάρε με αγκαλιά.

Άλογα περνούν
ποιος τα σταματά
κι έχουν στις οπλές
όνειρα που λες.

Απ' τις καλαμιές
φεύγουνε πουλιά
κι έχουν για φτερά
λόγια κοφτερά.

Κόκκινο τριαντάφυλλό μου μαχαιριά
ίδια με το θάνατό μου πυρκαγιά
η ζωή μου τρελό πανηγύρι του κόσμου
κοίτα, χορεύει γυμνός ο καημός μου
στο βοριά.

Φίλε των πουλιών
και των αγριμιών
θα 'ρθουν κυνηγοί
φύγε την αυγή.

Έριξες κλαδιά
μέσα στη φωτιά
κι είδα χωρισμό
στο βουβό χρησμό.

Δισκογραφία:
Χαΐνηδες -  Αγροκτηνοτροφικά και  Μητροπολιτικά (2011 )

1 σχόλιο: