Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Τα κλειδιά

Μου το είπε ένα αηδόνι πως η άνοιξη τελειώνει, μα εγώ ποτέ μου δεν το πίστεψα...

 
Στίχοι: Θοδωρής Κοτονιάς
Μουσική: Θοδωρής Κοτονιάς
Ερμηνεία: Θοδωρής Κοτονιάς
 
Μου το είπε ένα αηδόνι
πως η άνοιξη τελειώνει
μα εγώ ποτέ μου δεν το πίστεψα
και άνθησανε οι δρόμοι
άλλη μια φορά ακόμη
και στην αγκαλιά σου μέσα μίσεψα

Άτιμη καρδιά
δίχως να ρωτήσεις δίνεις τα κλειδιά

Μου το ειπε μια τσιγγανα
 η καρδια σου ειναι αλανα
για να παίζουν κάθε Μάη τα παιδιά
κ αν τα γόνατα ματώνουν τα παιχνίδια
δεν τελειώνουν
στους γκρεμούς θα παίζει πάντα η καρδιά
 

Άτιμη καρδιά
δίχως να ρωτήσεις δίνεις τα κλειδιά
 
 Μου το είπε ένα αστέρι
η γραμμή που'χεις στο χέρι
θα σε φέρνει ώς την πόρτα της μπροστά
 και αν ποτέ της δεν ανοίξει
ο αέρας θα φυσήξει
να σου φέρει πίσω ότι σου χρωστά

Άτιμη καρδιά
δίχως να ρωτήσεις δίνεις τα κλειδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου