Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Άλλαξαν Όλα

O αγαπημένος φίλος Τάκης Δήμητσας δεν είναι πια μαζί μας! Μοιάζει απίστευτο... Αντίο Τάκη!...

Μουσική: Γιάννης Κ. Ιωάννου
Στίχοι: Τάκης Δήμητσας
Ερμηνεία: Kαλλιόπη Βέττα

Τα ρούχα τα καινούρια θα φορέσω
θα διώξω κάθε σκέψη μου παλιά
δε θέλω πλέον άλλο να πονέσω
θα ψάξω να βρω άλλη αγκαλιά.

Άλλαξαν όλα και διέγραψα τις πίκρες
και τους καημούς μου τους αναστεναγμούς μου.
Καινούρια μέρα τώρα πια χαράζει
και φέγγει την ελπίδα με κάθε της αχτίδα.

Θα κάτσω στα τραπέζια της πλατείας
θα πιω έναν εσπρέσσο δυνατό
στους δρόμους θα χαθώ της πολιτείας
σφυρίζοντας χαρούμενο σκοπό.

Άλλαξαν όλα και διέγραψα τις πίκρες
και τους καημούς μου τους αναστεναγμούς μου.
Καινούρια μέρα τώρα πια χαράζει
και φέγγει την ελπίδα με κάθε της αχτίδα.

Μαντίλι στο λαιμό τώρα θα δέσω
κουρσάρος δίχως πλοίο στη στεριά
λιμάνια του ονείρου θα κουρσέψω
θα κυνηγήσω δράκους και θεριά.

Άλλαξαν όλα και διέγραψα τις πίκρες
και τους καημούς μου τους αναστεναγμούς μου.
Καινούρια μέρα τώρα πια χαράζει
και φέγγει την ελπίδα με κάθε της αχτίδα.

Δισκογραφία:
Kαλλιόπη Βέττα - Ξαφνική βροχή (2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου