Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Μικρή μου κ αδέσποτη πατρίδα

Έτσι σε έμαθα και έτσι εγώ σε θέλω: μία αρχόντισσα να βγάζω το καπέλο!...

Στίχοι : Νίκος Μαρουλάκης
Σύνθεση : Νίκος Μαρουλάκης – Κώστας Ζυγουράκης
Ερμηνεία : Κώστας Ζυγουράκης
Ενορχήστρωση: S.K. Studio

Με το ένα χέρι κάνεις το σταυρό σου
με τ’ άλλο τους εχθρούς σου πολεμάς
κι αν μίκρυνε πολύ το σύνορο σου
του κόσμου τις φυλές όλες χωράς

Ποτέ να πιεις νερό δεν ξεπεζεύεις
στα πέρατα της γης που τριγυρνάς
ποτέ εσύ ποτέ δεν ζητιανεύεις
κι αν τόσα σου χρωστάνε δεν χρωστάς

Έτσι σε έμαθα και έτσι εγώ σε θέλω
μία αρχόντισσα να βγάζω το καπέλο
μια ηρωίδα άφθαρτη στο χρόνο
να ‘μαι περήφανος και να σε καμαρώνω

Έτσι σε έμαθα και έτσι εγώ σε θέλω
μία αρχόντισσα να βγάζω το καπέλο
την ιστορία που ‘χεις φτιάξει να τιμάς
κι όχι τα κάστρα σε βαρβάρους να πουλάς


Γεννιέσαι απ’ τις στάχτες χρόνια τώρα
και ματωμένα χώματα πατάς
κάνε κουράγιο να περάσει αυτή η μπόρα
παρ’ τη σημαία και ψηλά να την κρατάς

Μικρή μου και αδέσποτη πατρίδα
στο κέντρο της φωτιάς να μη μου πας
μπορείς ακόμα να την σώσεις την παρτίδα
τα μαύρα της σκλαβιάς μην τα φοράς

Έτσι σε έμαθα και έτσι εγώ σε θέλω
μία αρχόντισσα να βγάζω το καπέλο
μια ηρωίδα άφθαρτη στο χρόνο
να ‘μαι περήφανος και να σε καμαρώνω

Έτσι σε έμαθα και έτσι εγώ σε θέλω
μία αρχόντισσα να βγάζω το καπέλο
την ιστορία που ‘χεις φτιάξει να τιμάς
κι’ όχι τα κάστρα σε βαρβάρους να πουλάς

Μικρή μου και αδέσποτη πατρίδα
στο κέντρο της φωτιάς να μη μου πας
στο τέλος θα νικήσει η ελπίδα
γιατί είναι ο Θεός μαζί μ’ εμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου