Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Ο άνεμος στο νησί

Άσε τον άνεμο να φύγει μακριά...


Ποίηση: Πάμπλο Νερούδα (Μετάφραση: Αγνώστου)
Σύνθεση: Γιάννης Βελίκης
Ερμηνεία: Γιάννης Βελίκης(Arpeggios M.P.). 
Απαγγελία: Χρήστος Φολτόπουλος. 
Ηχοληψία - Παραγωγή: Χρήστος Φολτόπουλος.

Ο άνεμος είναι άλογο, άκου τον πως τρέχει στην θάλασσα, στον ουρανό.
Θέλει να με πάρει, άκου πως περιτρέχει όλη την γη για να με πάρει μακριά
Κρύψε με στην αγκαλιά σου γι αυτή τη νύχτα μόνο, που η βροχή θρυμματίζει πάνω στην θάλασσα και στην στεριά τα αμέτρητα στόματα της
Άκου πως ο άνεμος με καλεί καλπάζοντας για να με πάρει μακριά.

Με το μέτωπο σου στο μέτωπο μου, με τα χείλη σου στα χείλη μου δεμένα τα κορμιά
Στον έρωτα μας που μας καίει
άσε τον άνεμο να φύγει μακριά...

Άσε τον άνεμο να φύγει αφροστεφανωμένος, να με καλεί και να με ψάχνει καλπάζοντας μες το σκοτάδι
και εγώ, βυθισμένος στα μεγάλα σου μάτια
γι αυτή την νύχτα μόνο, να ξαποσταίνω αγάπη μου.

Με το μέτωπο σου στο μέτωπο μου, με τα χείλη σου στα χείλη μου δεμένα τα κορμιά
Στον έρωτα μας που μας καίει
άσε τον άνεμο να φύγει μακριά...

Arpeggios M.P.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου