Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Οι νεράιδες

Οι νεράιδες είναι μπροστά σου, περνούν τα βράδια από τη γειτονιά σου...



Είναι αλήθεια είναι αλήθεια
πως οι νεράιδες ζουν στα παραμύθια
είναι αλήθεια και στο δικό μου
κάποια νεράιδα θέλει το καλό μου.

Θέλει εμένα κι όχι εσένα
γιατί της τα ’χω ξαναειπωμένα
τα ίδια λόγια όμως με πράξεις
και δεν μπορείς ποτέ να με αλλάξεις.

Είναι νεράιδα που δε φοβάται
κι όταν με βλέπει μόνη μου λυπάται
είναι νεράιδα ένα αστέρι
κι είναι εδώ χειμώνα καλοκαίρι.

Και πίστεψε το μην αμφιβάλλεις
και μες στο νου σου πάλι να το βάλεις
πως οι νεράιδες είναι μπροστά σου
περνούν τα βράδια από τη γειτονιά σου.

Είναι αλήθεια είναι αλήθεια
πως οι νεράιδες ζουν στα παραμύθια
είναι αλήθεια και στο δικό μου
κάποια νεράιδα θέλει το καλό μου.

Πόπη Κλειδαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου