Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Aπόψε έχει το φεγγάρι

Αντίο αγάπη μου αντίο, αύριο φεύγω με το πλοίο...
 

Aπόψε έχει το φεγγάρι
κάτι από το πρόσωπό σου
πιο φωτεινό από άλλες μέρες
μα σκοτεινό τις Κυριακές
και με πληγώνουν ναι πολλές
οι αμαρτίες στο μυαλό μου
με βασανίζουνε γιατί
ήσουν ο μόνος άνθρωπος μου
που σε αγάπησα πολύ, είτε το θες
και δεν με νοιάζει αν δεν θες
εγώ θα σου στέλνω τις ευχές
να μ' αγαπάς στις σκοτεινές...

Τις νύχτες με ολόγιομο φεγγάρι
εγώ σου στέλνω το στερνό μου
αντίο αγάπη μου αντίο
αύριο φεύγω με το πλοίο
για μακρινές και ξεχασμένες
νυχτερινές και ευλογημένες
πορείες στου αγνώστου τα μυστήρια του κόσμου
στην αγκαλιά του ύπνου του μορφέα
και του βαρκάρη του άλλου κόσμου
μέσα στο έρεβος θα ψάχνω
το στρογγυλό του ουρανού
του φεγγαριού το ψέμα δωσ' μου...
απόψε γίνομαι δικός σου.

Γιώργος Τσελεμπής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου