Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ταμπουράς

Για τη δική σου την ψυχή αναστενάζω... Σαν προσευχή!...


Ποίηση: Πιρ Σουλτάν Αμπντάλ
Μετάφραση:Θωμάς Κοροβίνης
Μουσική:Δ. Αποστολάκης
Ερμηνεία: Ψαραντώνης, Μ. Κώτη, Δ. Αποστολάκης

Gel benim sari tamburam,
Sen ne icin inilersin?
Icim oyuk, derdim buyuk,
Ben anin;cin inilerim.

Πες μου, χρυσέ μου ταμπουρά,
γιατί αναστενάζεις ?
-Σκαμμένο είναι το μέσα μου , το ντέρτι μου βαρύ,
Για τη δική σου την ψυχή αναστενάζω.

Κρέμασαν στο μανίκι μου τα τέλια
και χίλιες γλώσσες μέσα μου λαλούν
έγινα ολόκληρος μια αηδονοφωλιά.
Για τη δική σου τη ψυχή αναστενάζω.

Μου δέσανε στο μπράτσο μου μπερντέδες
κι αράξανε σεβντάδες χίλιοι δυο
άλλος κοιμάται κι άλλος κι άλλος φτερουγίζει.
Για τη δική σου την ψυχή αναστενάζω.

-Έλα χρυσέ μου ταμπουρά ,
στην αγκαλιά μου τώρα αποκοιμήσου.
Μου τσακίζεις απόψε την καρδιά μου.
Για τη δική σου ψυχή αναστενάζω.

Δισκογραφία:
Χαΐνηδες, Ψαραντώνης, Mode Plagal - ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ (2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου