Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Στην τρέλα δεν τρελάθηκα

Το χάπι πάρε της ζωής...
 

Στην τρέλα δεν τρελάθηκα
στην φτώχεια δεν πεινάω
στο σπίτι που δεν έχω ζω
κι αυτό με κάνει δυνατό
στην κρίση που περνάω.

Αναπολώ το παρελθόν
την ώρα που ξαπλώνω
θυμάμαι όσα ξέχασα
μες το μυαλό μου μόνο.
(που να το φανταζόμουν...)

Είμαι πιο δυνατός
που να το φανταζόμουν!
Δεν μ' έριξαν στα τάρταρα
θεοί δεν ήμουν μόνος!
(που να το φανταζόμουν...)

σε όλα είχα να μου πω
πως θα τα καταφέρω
δεν πίστεψα τους αυλικούς
άπλα δεν ήμουν μόνος.
(που να το φανταζόμουν...)

τ' αστέρια δεν φωτίζουν
άπλα την νύχτα μόνο
ο ήλιος μας τα έκρυψε
μέχρι την δύση μόνο!
(που να το φανταζόμουν...)

στην τρέλα της ζωής αυτής
το χάπι πάρε της ζωής
γιατί δεν είσαι ο μόνος...
χαπάκιας κι' αστυνόμος! 

Γιώργος Τσελεμπής 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου