Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Σε αναπνέω

Άλλη κατοικία δεν έχω , μένω στο σώμα σου ...


Ποίηση: Γιάννης Ρίτσος
Μουσική: Γιάννης Βελίκης (βασισμένο σε ιδέα του U.J.Roth)
Ερμηνεία: Γιάννης Βελίκης - Arpeggios M.P.
Ηχοληψία - Εκτέλεση Παραγωγής: Χρήστος Φολτόπουλος.

Μέσα σε λίγες νύχτες
πως πλάθεται και καταρρέει
Όλος ο κόσμος ;

Οι νύχτες με στενεύουν
στην απουσία σου.

Όπου κι αν βρίσκεσαι
υπάρχω και εγώ
Όσο απομακρύνεσαι
Σε πλησιάζω , Σε αναπνέω.

Ηδονή -
Πέρα από την γέννηση
Πέρα από τον θάνατο
Τελικό και αιώνιο
Παρόν.

Τι να κάνω τα 'άστρα
Τώρα που λείπεις εσύ ;
Με το κόκκινο του αίματος
Είμαι για σένα , Σε αναπνέω

Η γλώσσα Εγγίζει
Βαθύτερα από τα δάκτυλα
Ενώνεται .
Τώρα με τη δική σου αναπνοή
Ρυθμίζεται το βήμα μου και ο σφυγμός
Άλλη κατοικία δεν έχω ,
μένω στο σώμα σου , Σε αναπνέω

(Γυμνό Σώμα, Τα Ερωτικά, Εκδ. Κέδρος)

Arpeggios M.P.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου