Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Μάνα μου έλα να με δεις



Και φίλησε με τρυφερά...        
Mother_child_720
Μάνα μου έλα να με δεις και
δως μου τα φιλιά σου
και σκούπισε τα δάκρυα με τ’ άσπρα τα μαλλιά σου
δώσε μου μάνα το στερνό φιλί το τελευταίο
μάνα μου δεν θα τ’ αρνηθώ ότι για όλα φταίω

Δεν σ’ άκουγα μανούλα μου όταν μου εμιλούσες
δεν πρόσεχα το βλέμμα σου όταν με εκοιτούσες
δεν άκουγα που μ’ έλεγες τους φίλους σου παράτα
κι έμπλεξα μάνα μου γλυκιά πήγα σε λάθος στράτα

Μανούλα μου είναι αργά το χέρι σου ν’ απλώσεις
κι από την καταδίκη μου μάνα να με γλυτώσεις
έμπλεξα μάνα – έμπλεξα κι ήρθαν να με δικάσουν
και βγάλαν την απόφαση ότι θα με κρεμάσουν

Γι’ αυτό μανούλα μου γλυκιά αγκάλιασε με λίγο
και φίλησε με τρυφερά απ’ τη ζωή πριν φύγω.

Γιάννης Μαυρόγιαννος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου