Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

Μπομ - Μπομ

Ό,τι κι αν ζήσαμε μαζί είναι η δική μου πληρωμή...

Στίχοι: Μιχάλης Κλεάνθης
Μουσική: Μιχάλης Κλεάνθης
Ερμηνεία: Μιχάλης Κλεάνθης

Δε γουστάρω να μου λες καλημέρα
Δεν αντέχω να το παίζω σοφός
Κρατά εσύ του νικητή τον αέρα
Δεν υπήρξα και ποτέ δυνατός

Άμα θέλεις νοιώσε ακόμα και τύψεις
ρίξε επάνω μου τα κατηγορώ
ένα πράγμα να μου πεις μην τολμήσεις
σ αγαπώ!

Δε γουστάρω βλεμματάκια συμπόνιας
δεν αντέχω αναλύσεις βαριές
τόσα χρόνια χρονιά της καταφρόνιας
εκτονώθηκες λοιπόν και απ' αυτές

Ό,τι κι αν ζήσαμε μαζί είναι η δική μου πληρωμή
Άσε με να το ξέρω γελάω η υποφέρω
γι αυτό δεν έχεις λόγο εσύ

Δε γουστάρω ατυχείς συναντήσεις
δεν αντέχω ούτε φίλους να δω
αφορμές για περιττές εξηγήσεις
παιχνιδάκια συμβουλές και μελό.


Δισκογραφία:
Μιχάλης Κλεάνθης - Λέω λόγια (2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου