Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Εγώ Τραγούδαγα ( Τα Σκυλάδικα)

Κι εσύ να βλέπεις γραφικά τα δυστυχήματα - έτσι σε έχει μάθει ο καιρός σου...

Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Ελένη Βιτάλη
Ερμηνεία: Ελένη Βιτάλη
Άλλες εκτελέσεις: Νότης Σφακιανάκης


Εγώ τραγούδαγα τα βράδια στα σκυλάδικα
σ' ένα χαμόγελο κρυμμένη και πουλούσα
μια καρδιά μικρού παιδιού και άδικα
μες τα σκοτάδια λίγο φως αναζητούσα

Μικρός ο κόσμος μου, στα μέτρα μου ασήμαντος
πως να γεννήσει η μιζέρια ένα θαύμα
μια λεπτομέρεια μονάχα εγώ του σύμπαντος
μια υποχρέωση η ζωή μου και ένα τάμα

Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριτζίδικο
μ' ένα γαρύφαλλο στ' αυτί καρικατούρα
μισοτοιχία να βρωμάει το σουβλατζίδικο
και η πελατεία ξαπλωμένη απ' τη μαστούρα

Κι εσύ να βλέπεις γραφικά τα δυστυχήματα
έτσι σε έχει μάθει ο καιρός σου
δημιουργείς προκάτ παραστρατήματα
και εμπειρία μεταφράζεις το φρικιό σου

Εγώ τραγούδαγα τα βράδια στα σκυλάδικα
σ' ένα χαμόγελο κρυμμένη και πουλούσα
μια καρδιά μικρού παιδιού και άδικα
μες τα σκοτάδια λίγο φως αναζητούσα


Δισκογραφία:
Το απέναντι μπαλκόνι - 1989
Προσκήνιο (live)- 2001
Εμπειριών συλλέκτης - 1997

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου