Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Φως του δικού σου αστερισμού

Θέλω να βγω απ’ τα κελιά μου, έλα αγάπη μην αργείς...

Στίχοι: Ασκληπιάδα Κυριάκου
Σύνθεση: Γιάννης Βελίκης, Χρήστος Φολτόπουλος, Βίκη Κουλιανού
Εκτέλεση: Γιάννης Βελίκης (Αrpeggios M.P.)
Ηχοληψία - Παραγωγή: Χρήστος Φολτόπουλος.


Μες στις στιγμές μού δίνει σήμα
φως του δικού σου αστερισμού
κι η ένωσή μας βλέπω μοιάζει
όπως της γης και τ’ ουρανού.

Κι αν το τιμόνι έχω χάσει
στην τρικυμία της ζωής
θα ’χω εσένανε πυξίδα
όταν κοντά μου εσύ θα ’ρθεις.

Θλιμμένο νούφαρο η καρδιά μου
στο περιθώριο της ζωής
έξω θα βγω απ’ τα κελιά μου
άμα στο δρόμο μου φανείς.
Θλιμμένο νούφαρο η καρδιά μου
στο περιθώριο της ζωής
θέλω να βγω απ’ τα κελιά μου
έλα αγάπη μην αργείς.

Σκόνη η ζωή μου του ανέμου
ήτανε πριν φανείς εσύ
και όλες οι στιγμές τα βράδια
βυθίζονταν μες στο γιατί.

Αχ με δοκίμασε η τύχη
κι εκτροχιάστηκα μακριά
μα τώρα οδηγό στο χάρτη
εσένα ορίζει η καρδιά.


 Αrpeggios M.P.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου