Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Είμαι γυναίκα

Μες στα μάτια μιας γυναίκας σαν κοιτάς τη ζωή όλου του κόσμου συναντάς...


Δισκογραφική Εταιρεία: FinalTouch
Μουσική/Στίχοι: Εύα Λουκάτου
Στίχοι στα ισπανικά: Yoel Soto
Eρμηνεία: Εύα Λουκάτου - Yoel Soto

Μες στα μάτια μιας γυναίκας σαν κοιτάς
τη ζωή όλου του κόσμου συναντάς
γιατί κλαιν τα μάτια της δε θα το βρεις
γιατί κρύβεται στα βάθη της σιωπής

Την αγάπη που σου έδωσε παιδί
με τι άλλο πια μπορεί να συγκριθεί
το φιλί της στην καρδιά σου κεραυνός
και τα σπας, πονάς, γυρίζεις σαν τρελός

Είμαι γυναίκα και μ' αρέσουν τα τρελά
να με κοιτούν και να μου φέρονται καλά
και αν κανείς δε θα μου δώσει τη χαρά
δε με νοιάζει, δε ρωτάω, προχωράω κι άντε γεια

Είμαι γυναίκα και γουστάρω τα πολλά
να έχω να αλλάζω και να δίνω τα παλιά
κι άμα μου βγεις πολύ, συγχώραμε γιατί
δεν έχω χρόνο να διαθέσω με ζητάνε κι από κει

Σαν την μάγισσα με κάψαν στην φωτιά
κι όμως έμεινα κι ανέχτηκα πολλά
το μυαλό μου δεν κατάλαβε κανείς
πως μπορείς λοιπόν στα μάτια να με δεις


Από τον επερχόμενο δίσκο:
Εύα Λουκάτου - "Μ' ένα σακίδιο για συνοδηγό"
Release: Δεκέμβριος 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου