Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Σε θέλω εδώ

Σε κρατούσα στα χέρια μου και σε είχα φυλαχτό…


Στίχοι - Μουσική: Βασιλική Μουρίκη
Ερμηνεία: Βασιλική Μουρίκη

Ξυπνάω και πάλι δεν είσαι εκεί..
την πόρτα έχεις κλείσει και έχεις χαθεί...

Ήρθες για μια νύχτα και έφυγες μετά..
τι άλλο πια θέλεις, για πες τελικά.

Θέλω εδώ να είσαι βράδυ- πρωί,
στα χέρια σου μέσα να βρίσκω στοργή.

Εσύ μου 'χεις μάθει, ζωή τι θα πει
και πια μακριά σου, δεν έχω πνοή, γιατί...

Σε κρατούσα στα χέρια μου και σε είχα φυλαχτό,
το κορμί σου για μένανε, ήταν κάτι ιερό..
Ψάχνω μες το σκοτάδι τα φιλιά σου για να βρω..
η ανάσα μου στο σώμα σου και το βλέμμα στο κενό, 
σε θέλω εδώ... σε θέλω εδώ, σε θέλω εδώ... σε θέλω εδώ...

Τι να σου ζητήσω, τι άλλο να πω..
στο χρόνο γυρίζω μήπως σε βρω..

Κι εσύ δεν υπάρχεις λες κι έχεις χαθεί,
αχ, και να 'κανες πράξη κάθε σκέψη κρυφή...

Να γυρίσεις πάλι να σε έχω εδώ,
σ' έχω ανάγκη το ξέρεις, τι άλλο πρέπει να πω

Ξανά να 'μαστε ένα, αγκαλιά ως το πρωί,
μου ανήκεις, σου ανήκω... δωσ' μου μια αφορμή...
γιατί...



Δισκογραφία:
Βασιλική Μουρίκη - Γύρνα Ξανά (2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου