Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Λαβύρνθοι

Κι ας παραδώσουμε άοπλα την αγάπη...


Στίχοι: Παυλίνα Βουλγαράκη
Μουσική: Παυλίνα Βουλγαράκη
Ερμηνεία: Παυλίνα Βουλγαράκη - Μπάμπης Στόκας


Λαβύρινθους που φτιάχνουμε
η που μας επιβάλουνε
Και τρέχουμε από δαίμονες
ιδέες έμμονες κι ανθρώπους

Μας τρώει κάτι μέσα μας
Και χάνουμε τη μπέσσα μας
Κι αυτοί που δεν αντέξαμε
Και καταρρεύσαμε στα ψεύτικα του κόσμου
Οι πιο ακριβοθώρητοι
Σκληροί σχεδόν αόρατοι
Μπορέσαμε να γίνουμε
Για να μείνουμε καθ ένας ο εαυτός του

Τι κι αν δεν μου μιλάς πια
Τι κι αν δεν έχω ούτε σένα
Είμαι κι εγώ που δεν τα λέω σε κανένα
Τι κι αν δεν μου μιλάς πια
Τι κι αν δεν έχω ούτε σένα
Να δίνεις σάρκα σε νοήματα χαμένα
Με ένα βλέμμα


Τη γαλήνη ψάχνουμε
Μεγάλη λέξη άκου με
Και πάμε πάντα τρέχοντας
Έχοντας για όλα συγχωροχάρτι

Κι αν βρίσκαμε το θάρρος μας
Να διώξουμε το βάρος μας
Και σ ότι ονειρευόμαστε
Να μη φοβόμαστε
Να η καρδιά μου πάρτη
Ας το κάνουμε για χάρη μας
Τιμή μας και καμάρι μας
Ότι έχουμε να δώσουμε
Κι ας παραδώσουμε
Άοπλα την αγάπη


Δισκογραφία:
Παυλίνα Βουλγαράκη- Λαβύρνθοι (2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου