Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Εγκράτεια

(Την είδα ξαπλωμένη, πού νομίζετε;
Ήταν ολόγυμνη πάνω σε μια… ροτόντα
Μισόκλειστα τα μάτια και ν’ ακκίζεται
Κι εγώ -που ‘μουν εκεί από μια σπόντα-
δεν άντεξα, σφοδρά την ερωτεύτηκα
φλόγισε της καρδιάς το καμινέτο
Τα χείλη της -τί κρίμα!- δεν τα γεύτηκα
της έγραψα όμως τούτο το Σονέτο)

Αποτέλεσμα εικόνας για γυναικα σοκολατα

Θα αντισταθώ στον πειρασμό! Δε θα υποκύψω
θα τ’ αρνηθώ το λαξεμένο το κορμί σου
κι ας μου υπόσχεται εμπειρίες παραδείσου
κι ας μη μπορώ την ταραχή μου να την κρύψω

Θα αντισταθώ στον πειρασμό κι ας μετανιώσω.
Κι ας είσαι ήδη εντελώς παραδομένη
γυμνή, που λαίμαργο ένα στόμα περιμένει
Θα αντισταθώ! Το λάγνο πόθο θα σκοτώσω.

Κλείνω τα μάτια μου. Μαρτύριο να βλέπω
πώς με καλείς τα δυο μου χείλη να λερώσω
και πώς κοιτάς προκλητικά, -αμυγδαλομάτα

Στον πειρασμό σου να καώ, δε μού επιτρέπω
γιατί μετά, ξέρω ακριβά, θα το πληρώσω
Δε θα σε φάω, κι ας σε θέλω, σοκολάτα


‪#‎stixakias‬
από τη συλλογή«Τα μαρτύρια του καβάλου, δεν περνούν με αμυγδάλου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου