Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Όλα λάθος έγιναν

Πάτησα και ισοπέδωσα δικούς μου εγωισμούς...
Αποτέλεσμα εικόνας για μονος

Μέσα σ' ένα τσούρμο βρέθηκα κι εγώ
αναγκάστηκα να φύγω να δοκιμαστώ
και επέλεξα δύσκολο δρόμο χωριστό
προσπάθησα θυμάμαι κάπου να πιαστώ.


Κι ήρθαν τα χρόνια πέρασαν
οι φίλοι μου όλοι γέρασαν
καθώς διαβάζω το ημερολόγιο ζωής
όλα λάθος έγιναν μα τι να πεις.

Πέρασα και πλήρωσα όλους τους δασμούς
κάθε τόσο έπεφτα σε μεγάλους στοχασμούς
περπάτησα και πέρασα δύσκολους καιρούς
πάτησα και ισοπέδωσα δικούς μου εγωισμούς.

Κι ήρθαν τα χρόνια πέρασαν
οι φίλοι μου όλοι γέρασαν
καθώς διαβάζω το ημερολόγιο ζωής
όλα λάθος έγιναν μα τι να πεις.

Και τι έγινε, μετά κάθισα το σκέφτηκα
αν απόχτησα πια μεγάλες εμπειρίες
τόπους σκληρούς κι αν επισκέφτηκα
στη ζωή μου αν μπήκαν όμορφες κυρίες.-


ΤΙΜΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου