Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Θα σπάσω κούπες

Εψές το βράδυ είδα στ’ όνειρό μου πως είχες τα μαλλάκια σου ριγμένα στο λαιμό μου…

               
Στίχοι:  Παραδοσιακό Ιωνίας Μικράς Ασίας
Μουσική:  Παραδοσιακό Ιωνίας Μικράς Ασίας
Πρώτη εκτέλεση: Ελευθέριος Μενεμενλής         
Άλλες ερμηνείες: Μαρίκα Παπαγκίκα   //   Κώστας Καρίπης  //   Γιώτα Βέη    //   Δόμνα Σαμίου  //   Ελευθερία Αρβανιτάκη       //    Μαρίνα Σάττι            


Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που `πες
και ποτηράκια για τα πικρά λογάκια

Αμάν άμαν, πια μικρό μην κλαις
Αμάν άμαν, κι έχεις ό,τι θες
Αχ, αχ, ικιτέλι, αμάν, γιάλα, τσιφτετέλι

Έλα μικρό μου να σε φιλήσω
και μην φοβάσαι πως θα το μαρτυρήσω

Αμάν, αμάν, αμάν, γιάνιορουμ μπεν
Αμάν, αμάν, αμάν, σέβιορουμ σεν’
Αχ, αχ, τσιφτετέλι, αμάν, αμάν, γιαλελέλι

Εψές το βράδυ είδα στ’ όνειρό μου
πως είχες τα μαλλάκια σου ριγμένα στο λαιμό μου













1 σχόλιο:

  1. κατά σύμπτωση, απόψε το άκουσα σε αυτή την πανέμορφη έκδοση με την Μαρίνα Σάτι, είναι Υπέροχη και η ερμηνεία και η διασκευή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή