Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

To αερικό




Κι εσύ έχασες   ζωές απ΄ τή ζωή σου...
 Αποτέλεσμα εικόνας για Το αερικό



Ηρθες μιά νύχτα στ ΄όνειρό μου
Σάν αγριεμένο αερικό
Φωτιές  τά μάτια σου τά μαύρα
Καίγονταν σ ΄ένα  γιατί πικρό

Είπες γιά κείνα τά πάντα καί  μαζύ
Είπες γιά τά πολλά τά θέλω καί μπορώ
Κάποιοι πού  είπαν πρόσεχε μή σκοτωθείς
Νά βγούν αληθινοί ήταν γραφτό

Ηρθες μιά νύχτα στ ΄όνειρό μου
Κ ΄είχες μαχαίρι στή καρδιά σου
Κάθισες δίπλα μου καί έκλαψες
Γιά τά χαμένα όνειρά σου

Σέ κάμαρες κλειστές κι ΄άσπρα σεντόνια
Ξεδίπλωσες λικνιστικούς ηδονικούς χορούς
Στά μάτια σου λάμψανε πύρινα χρόνια
Τά χείλια σου  υποσχέσεις  γιά  γλυκούς καιρούς

Είπες γιά τή  περίσσια ζωή πού μούδωσες
Κι ΄εσύ έχασες   ζωές απ΄ τή ζωή σου
Τό σώμα μου σέ άβυσσο πώς θά ΄ σερνες
Καί μιά ψυχή σε θάνατο  σάν τόν δικό σου

Hρθες μιά νύχτα στ ΄ όνειρό μου
Κι ΄ είχες μαχαίρι στήν καρδιά σου
Κάθισες δίπλα μου καί εκλαψες
Γιά τά χαμένα όνειρά σου


Κώστας Γιαννακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου