Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Αγάπη μόνο…

Να γίνει τ’ όνειρο φιλί μέσα στον χρόνο...
Αποτέλεσμα εικόνας για αγαπη

Δεν θέλει κόπο
να γίνει όμορφη ζωή
Ψάξε τον τρόπο
να κάνεις τ’ όνειρο φιλί

Δως μου το χέρι
και θ’ αποδράσουμε μαζί
Κάποιο αστέρι
μόνο για μας απόψε ζει

Αγάπη μόνο…
Η αγάπη είναι το δικό μας οξυγόνο
μαζί θ’ αντέξουμε τον χρόνο και τον πόνο
Αγάπη μόνο…
Μέσα στα μάτια σου να καίγομαι, να λιώνω
να ζεις για μένα και εγώ για σένα μόνο
Αγάπη μόνο…

Το όνομά σου
χτυπάω στο σώμα μου τατού
μ’ ένα άγγιγμά σου
θα ταξιδέψουμε παντού

Και κάνω πέρα
το εγώ μου δίχως να σκεφτώ
να ‘ρθει μια μέρα
τον ίδιο να ‘χουμε εαυτό

Αγάπη μόνο
Η αγάπη είναι το δικό μας οξυγόνο
να γίνει τ’ όνειρο φιλί μέσα στον χρόνο
Αγάπη μόνο
Μέσα στα χέρια σου να σβήνω, να τελειώνω
να ζεις για μένα και εγώ για σένα μόνο
Αγάπη μόνο…


Γιώργος Γκρίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου