Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ο Μικρός Πρίγκιπας

Έλεγα στον θάνατο: ‘με βάφτισαν αθάνατο!’, πριν έρθει η ζωή κι άλλα μου φέρει...

 Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Μικρός Πρίγκιπας
Κατέβασα απ’ τις σκάλες τα σκουπίδια
και λίγο πριν κρυφτώ πίσω στα ίδια
το αμήν, το αμάν κι η τρέλα μου
μου κλείνουν την ομπρέλα μου,
με πνίγει μια βροχή μ’ αποκαΐδια

Με παίρνω σαν παιδάκι, απ’ το χέρι
και πάμε μία βόλτα στα ίδια μέρη
που έλεγα στον θάνατο
‘με βάφτισαν αθάνατο!’
πριν έρθει η ζωή κι άλλα μου φέρει

Κράτα μου Μικρέ Πρίγκιπα μια θέση στο φεγγάρι
ό,τι έγινα από σένανε μονάχα το ‘χω πάρει

Κι απότομα μου φεύγει ένα βάρος
θα το ‘χανα και πριν, αν είχα θάρρος
το λέω κι απογειώνομαι
και σαν μπαλόνι υψώνομαι
στην θάλασσα του ουρανού κουρσάρος

Τα κέρινα φτερά μου, τ’ όνειρό μου
στον κόσμο μου τα καίω, τον πιο δικό μου
και πέφτω από το άπειρο
με χίλια, άστρο διάπυρο
ξυπνάω… κι έχω αγκαλιά τον γιο μου

Κράτα μου Μικρέ Πρίγκιπα μια θέση στο φεγγάρι
ό,τι έγινα από σένανε μονάχα το ‘χω πάρει


Γιώργος Γκρίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου