Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Μηχανογραφικό δελτίο

Λέω ν΄ αφήσω εσένα να πάρεις την σειρά μου... 
Αποτέλεσμα εικόνας για Μηχανογραφικό δελτίο

Αν γίνω δικηγόρος θα λέω ψέματα
γιατρός πάλι αν γίνω θα μπλέξω με αίματα
θα έφερνα τη φτώχια αν ήμουν υπουργός
και την καταστροφή σαν πυρηνικός

Αν γίνω στρατιωτικός θα είμαι εθνικιστής
και δημοσιογράφος γλείφτης και υβριστής
συνοδός δε γίνομαι για πλούσιες γριές
κι όσο για εισαγγελέας - δεν κάνω για Ες Ες

Πρωταθλητής αν γίνω τα χάπια θα αρχίσω
κι αν γίνω μπάτσος κάποτε θα σας πυροβολήσω
δημόσιος υπάλληλος νομίζω πως θα πλήξω
και οικονομολόγος… ληστής θα καταλήξω

Αν γίνω ηθοποιός θα είμαι υποκριτής
και θά’ μουνα για φτύσιμο σαν καθηγητής
οι ποιητές τη σήμερον πηγαίνουν άδικα
κι οι μουσικοί πεθαίνουν μες στα σκυλάδικα.

Μα αν τα λεφτά όπως λεν δεν φέρνουν ευτυχία
και τη ζωή μας χάνουμε ζητώντας μια ευκαιρία
λέω ν΄ αφήσω εσένα να πάρεις την σειρά μου
καχύποπτος τεμπέλης θα μείνω ως τα στερνά μου


Μιχαήλ Αδάμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου