Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Βαθύ ποτάμι ο έρωτας

Μέσα του ναυάγησα χωρίς να λογαριάσω το πως θα λύσω τη θηλιά που με κρατά δεμένο...

Στίχοι: Κώστας Φασουλάς
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Ερμηνεία: Παντελής Θαλασσινός

Βαθύ ποτάμι ο έρωτας,
βαθύ κι αγριεμένο
που μέσα του αγκαλιάζονται
καρδιά, ψυχή και σώμα.
Μα είναι φορές που γίνεται
καμίνι πυρωμένο
και παίζει με τη δίψα μου
και το στεγνό μου στόμα.

Να `ταν το ανέλπιστο φιλί
που με κερνάς απόψε.
Να ρίζωνε και να άνθιζε
βαθιά μες στην καρδιά μου.

Παιχνίδι σου η κάθε σου κορφή
θα φάνταζε μπροστά μου
κι εσύ δε θα `σουν μια φωτιά
που καίει τα σωθικά μου.

Βαθύ ποτάμι ο έρωτας
βαθύ κι αγριεμένο
που μέσα του ναυάγησα
χωρίς να λογαριάσω
το πως θα λύσω τη θηλιά
που με κρατά δεμένο
και που θα βρω την αντοχή
αντίκρυ να περάσω.


Δισκογραφία:
Παντελής Θαλασσινός - O.S.T. Έτσι ξαφνικά (2005)


Φωτογραφία του χρήστη Notebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου