Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Believer

Έχτιζα τη βροχή μου μέσα στο σύννεφο και έπεφτα σαν στάχτες στο έδαφος...



Believer - Imagine Dragons

Lyrics: Dan Reynolds
Music: Imagine Dragons

 

First things first
I'mma say all the words inside my head
I'm fired up and tired of the way that things have been

Second things second
Don't you tell me what you think that I could be
I'm the one at the sail, I'm the master of my sea, oh

I was broken from a young age
Taking my sulking to the masses
Writing my poems for the few
That look at me, took to me, shook to me, feeling me
Singing from heartache from the pain
Taking my message from the veins
Speaking my lesson from the brain
Seeing the beauty through the...

Pain! You made me a believer
Pain!
You break me down, you build me up, believer
Pain! Oh let the bullets fly, oh let them rain
My life, my love, my drive, it came from...
Pain! You made me a  believer


Third things third
Send a prayer to the ones up above
All the hate that you've heard has turned your spirit to a dove, oh ooh
Your spirit up above, oh ooh

I was choking in the crowd
Building my rain up in the cloud
Falling like ashes to the ground
Hoping my feelings, they would drown
But they never did, ever lived, ebbing and flowing
Inhibited, limited
Till it broke open and rained down
And rained down, like...

Last things last
By the grace of the fire and the flames
You're the face of the future, the blood in my veins,
But they never did, ever lived, ebbing and flowing
Inhibited, limited
Till it broke open and rained down
And rained down, like...






Πρώτα-  πρώτα
Λέω όλες τις λέξεις στο κεφάλι μου
Πήρα φωτιά και κουράστηκα από το πώς πήγαν τα πράγματα

Δεύτερον,
Μη μου λες τι σκέφτεσαι ότι θα μπορούσα να είμαι
Εγώ είμαι στο κουπί, είμαι ο καπετάνιος της θάλασσάς μου

Έσπασα σε νεαρή ηλικία
Με έπιασε μελαγχολία για το πλήθος και έγραφα ποιήματα για λίγους
Αυτό μου έμοιαζε, με ταρακουνούσε, με έκανε να νιώθω ότι τραγουδάω μέσα από το καρδιοχτύπι του πόνου
Έπαιρνα το μήνυμα από τις φλέβες μου
Έλεγα το μάθημα που μου έδινε το μυαλό μου
Έβλεπα την ομορφιά μέσα μου

Πόνος! Με έκανες πιστό…
Πόνε!  Με διαλύεις και με ξαναφτιάχνεις
Πόνε!  Άσε τις σφαίρες να πέσουν σαν βροχή
Η ζωή μου, η αγάπη μου, η πορεία μου προέκυψαν μέσα απ’ τον…
 πόνο! Με έκανες πιστό…

Τρίτον, στέλνω μία προσευχή σε Αυτούς που βρίσκονται  πάνω από εμάς
Όλο το μίσος που έχεις ακούσει έχει μετατρέψει  το Πνεύμα Σου σε περιστέρι
Το Πνεύμα Σου εκεί ψηλά…

Ασφυκτιούσα μέσα στο πλήθος
Έχτιζα τη βροχή μου μέσα στο σύννεφο
και έπεφτα σαν στάχτες στο έδαφος
‘Έλπιζα ότι τα αισθήματά μου θα πνιγούν
αλλά ποτέ δεν έγινε αυτό, πάντοτε ζούσαν, υποχωρούσαν  και γίνονταν ρευστά, κομπλεξικά, περιορισμένα, μέχρι που
έσπασε και άρχισε να βρέχει… Και έβρεχε, σαν…

Τελευταίο,
Από την Χάρη της φωτιάς και των φλογών
Είσαι το πρόσωπο του μέλλοντος, το αίμα στις φλέβες μου, τα αίμα στις φλέβες μου,
Αλλά δεν πνίγηκαν, πάντοτε ζούσαν, υποχωρούσαν  και γίνονταν ρευστά, κομπλεξικά, περιορισμένα, μέχρι που έσπασε και άρχισε να βρέχει… Και έβρεχε, σαν…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου