Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Κέρκυρά μου


Μια παρέα είμαστε όλοι, κανταδόροι, μουσικοί  ...


Στίχοι : Χρήστος Γεωργοπέτρης
Μουσική - Ερμηνεία: Χρήστος Γεωργοπέτρης

Σε Λιστόν, Ποντικονήσι, η αλμύρα, θα μυρίσει
όλοι σπάμε μια στάμνα, την Λαμπρή, είναι το θαύμα
Σε Καντούνια και Μουράγια, μια είναι η ομάδα
ΑΟ Κέρκυρα φωνάζουν, δες το λάδι τους, πως βγάζουν

Κέρκυρά μου, Κέρκυρά μου, όμορφη, αρχόντισσα μου
με σημαία μια βάρκα και βλαστήμια για την πλάκα
Κέρκυρα Αη Σπυρίδωνα μου, του πολιτισμού φωλιά μου
σε σαξόφωνου βραχνάδα και ωραία παστιτσάδα

Κούπα - κούπα, το μεθύσι, τσιτσιμπύρες και κρασιά
το χειμώνα, ανεργία, καφενεία με χαρτιά
και ο τουρισμός, μορόζος, μας φλερτάρει τις ακτές
οι τουρίστιες κοντέσες, μας μοιράζουν, αγκαλιές

Τσαντσαμίνι και διαμάντι, σε κερνάω κουμ - κουάτ
σαν τη Ρένα,έχεις νάζι, σαν τη Ρένα, τσαχπινιά
Μια παρέα είμαστε όλοι, κανταδόροι, μουσικοί
με κιθάρες τραγουδάμε, προφορά ερωτική

Μαζορέτες,χορωδίες,φιλαρμονικές πολλές
Αχαράβη και Λευκίμμη,σε γυρνάω όπου θες
και τα φρούρια δεσπόζουν,πρίγκηπες της βουρλισιάς
παγανέλια ειμαστε όλοι 'Τσώπα Ωρέ,να τραγουδάς'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου