Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Εσένα θέλω μόνο


http://www.youtube.com/watch?v=b9w-igcObOI&feature=channel

Δεν ξέρω τι να πω στην αγκαλιά μου
Απόψε που κρατάει άλλο χέρι
Δεν ξέρω τι να πω και στα φιλιά μου
Που τη στοργή ζητάν σε λάθος μέρη

Πόσο πονάει η ψυχή
αυτή το ξέρει μόνο
που εσύ την καταδίκασες
να ξεγελάει τον πόνο
Πόσο πονάει η καρδιά
μην ψάξεις να το μάθεις
μετράει λόγια να σου πει
κοντά της να ξανάρθεις

Δεν ξέρω πώς να δέσω τη χαρά μου
Που τρέχει μες τη νύχτα ν’ αποδράσει
Δεν ξέρω τι να πω στην αγκαλιά μου
Εσένα μου είπε ήθελε ν’ αγκαλιάσει

Γιώργος Γκρίλης


Το τραγούδι έχει μελοποιηθεί και τραγουδιέται από την Μιχαέλα Κυριαφίνη

Ο στίχος 'Δεν ξέρω τι να πω στην αγκαλιά μου' ανήκει στον Λευτέρη Παπαδόπουλο (από το τραγούδι του 'Σε θέλω τώρα') και αποτέλεσε την αφορμή να γράψω αυτό το τραγούδι΄΄

Ο στίχος 'Πόσο πονάει η καρδιά μην ψάξεις να το μάθεις μετράει λόγια να σου πει
κοντά της να ξανάρθεις' αποτελεί προσθήκη της συνθέτριας... Την ευχαριστώ πολύ...

1 σχόλιο:

  1. Μιχαέλα μου σ' ευχαριστώ πολύ.. Όταν σου έδινα τους στίχους φανταζόμουν ένα λαϊκό τραγούδι..Κι εσύ μου το γύρισες μία μπαλάντα τόσο εύθραυστη και 'προσωπική'.. Ευχαριστώ.. Περιμένουμε και τούς δικούς σου στίχους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή