Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Το τραγούδι της νύχτας



Στίχοι: Μιχάλη Μαρματάκη
Μουσική: Τερμίτες
Ερμηνεία: Φλέρυ Νταντωνάκη
από το δίσκο Τσιμεντένια Τραίνα, 1986

Εκεί σκορπισμέμη στον ύπνο μουσκεύει η ψυχή
θλιμμένη αγαπιέμαι από σκεύη κουζίνας και πράγματα
και κάπου στο βάθος της νύχτας αστράφτεις εσύ
σε εικόνες γεμάτες περάσματα.

Αίμα στο στόμα μου και τ' όνειρο άσπρο
μικρές αγγελίες στον τύπο διαβάζεις
μου μοιαζεις με όστρακο κι απόρθητο κάστρο
Αίμα στα πόδια μου και τ' όνειρο άσπρο
γυμνή-ξαπλωμένη να τρέχω διατάζεις
μου μοιάζεις απόμακρος και σβήνεις σαν άστρο
αίμα στο βλέμμα μου και τ' όνειρο άσπρο
στο χρώμα μπερδεύτηκα - δεν βλέπω - μ' αρπάζεις
φωνάζω σαν νήπιο μια λέξη σαν ''άσ' το''.

Εκεί διάλυμένη στον ύπνο, βαμμένη χρυσή
με γέλια φλερτάρω ένα σκεύος κουζίνας χαράματα
και μ' ένα μπουκάλι υγρό γεννημένο εσύ
γυμνή με δικάζεις να βάλω τα κλάματα

'Να 'μαι '' φωνάζω μπροστά στον καθρέφτη
''γυναίκα από πέτρα με ψυχή βιασμένη''
κοιτάζω τη φάτσα μου να βλέπει τον κλέφτη
''να 'μαι '' ψελλίζω κοντά στον καθρέφτη
διακρίνω τη χλόη μου με στάχτη βαμμένη
και κει μπρος στα πόδια μου το σώμα μου πέφτει
''να 'μαι '' υστερίζω σιμά στον καθρέφτη
τον χτυπώ με γροθιά και με βλέπω σπασμένη.

Ξυπνώ μουσκεμένη κοντά σ' ένα κάλπικο ψεύτη.

Ξυπνώ μουσκεμένη...

4 σχόλια:

  1. Απόψε δεν θα κοιμηθώ
    Παρέα θα σου κάνω
    Ήθελα να είμαι δίπλα σου
    Μα είσαι μακρια δεν φτάνω

    Σου στέλνω μήνυμα κρυφό
    Τα αστέρια σαν κοιτάξεις
    Μπορεί να είμαι πλάι σου
    Λιγάκι αν θα ψάξεις..

    Η σκέψη μου θα είναι εκεί
    Το σώμα μου μακρια σου
    Μα αν ζητήσεις θα με βρεις
    Θα είμαι στην αγκαλιά σου…

    Δεν θέλω να είσαι μόνη σου
    Καρδιά μου αγαπημένη
    Ορκίζομαι πως Οσο ζω
    Θα είσαι ευτυχισμένη…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, η φωνή της Φλέρυς Νταντωνάκη!!..
    Και ακούγοντάς την τώρα Γιώργο μου ρθε στο νου η Μιχαέλα μας... Κι έλεγα στον Πολύγυρο "τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει αυτό το κορίτσι!" Έχει κάτι από τη χροιά της φωνής της Νταντωνάκη!...
    Από το "Μάγο" τώρα...
    "Σου στέλνω μήνυμα κρυφό
    Τ' αστέρια σαν κοιτάξεις
    Μπορεί να είμαι πλάι σου"

    Πολλές φορές κοιτώντας τ'άστρα τ'ουρανού στέλνω μηνύματα και γράφω στη σκέψη παραμύθια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάγε μου

    Αυτό δεν μπορεί να μείνει καταχωνιασμένο στις Κρύπτες των Σχολίων..

    Με την άδειά σου θα αναδυθεί στα κατάμαυρα νερά της Στιχο-Μυθίας..

    Αφού δεν πρόκειται να κοιμηθείς (μάλλον το Τραγούδι της Νύχτας σου ενέπνευσε την Αγρυπνία) τουλάχιστον ας αρμενίζεις γλυκά στα νυχτερινά νερά - θέλω να πιστεύω μέσα στην αγκαλιά της..

    Την αγάπη μου..

    Υ.Γ.: Πάντως δεν αντέχω να μην αναφωνήσω πως τελικά τα Πνεύματα συναντιώνται..

    Μόλις επέστρεφα από κάποιο σχόλιο που έκανα στην Ανδρομέδα σου και 'έπεσα' πάλι πάνω σου..

    Κανείς μας δεν πόνεσε, θέλω να πιστεύω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου

    Ήμουν σίγουρος πως θα σου άρεσε αυτό το τραγούδι..

    Η φωνή της Φλέρης.. - η Φλέρη δεν ήταν άνθρωπος.. ένας άγγελος ήτανε..

    Πόσο τιμητική για την Μιχαέλα μας αυτή η σύγκριση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή